SV EN
INTERCOOLER
Skyttalantie 71
FI 21600 Parainen
Suomi
+358 (0)400 223 313
www.intercooler.fi
info@intercooler.fi

Muita välijäähdyttimien asennuksia

V ä l i j ä ä h d y t i n m a l l e j a:
1.Ilmasta ilmaan joka asennetaan traktorin keulaan
2.Ilmasta ilmaan joka asennetaan moottorin päälle ja joka saa jäähdytysilmaa tehopuhaltimella joka on asennettu joko coolerin päälle tai sen alle. Ilma tulee konepeltiin tehdyn reijän läpi. Reikä peitetään "scoopilla", kiiltävästä pellistä tehdyllä suojakatoksella. Saa pohjamaalatulla teräspellillä mikäli traktorin oma maali halutaan käyttää.

Klikkaa kuvia suurentaaksesi.

Kone ei enää jaksanut ruuvata kalkkipilariporansa joten apua piti kutsua paikalle.
Muutos oli ilmeinen ilman syötön lisäystä.
Väännönlisäys taisi olla enemmän kuin se tavanomainen 22% joka hyvänlaatuinen cooleri hyvänlaatuisella putkistolla saadaan aikaan.
Kyllä suolla saatiin vilskettä tämän asennuksen jälkeen.
Kenno on erikoisvalmistettu suokäyttöön. Turvepöly läpäisee kennon vaivatta.
Niin kutsuttu "SPRII-INTERCOOLER" Pajero TDI jossa koko keulatila oli täynnä ilmastointilaitteen jäähdytyskenno.
Alumiininen cooleri Vw Buggy street car raaseri.
Vw:n konehuone tuli aika täyteen coolerista.
Vw Golfin Turbo dieselin tehopaketti.
Maahantuojan tilaama intercoolerlaitteisto Skoda Favorit Integrale autoon jonka "kaasari" paineistettiin sekä ulko-että sisäpuolella tällä tavalla.
Skoda Favorit Integrale edestä katsottuna.
Kaasutin ei voitu paineistaa koska tiivisteet ei sitä kestänyt joten paineistettiin koko ympäristö.
Windside Oy:n generaattorien testimoottori Deutz-Fahr-Mercedes joka varustettiin turbolla + intercoolerilla+öljyjäähdyttimellä.
Deutz-Fahr-Mercedes testimoottori testauspäällikön kanssa, Risto Joutsiniemi
WebGnome
XHTML
CSS